Üldtingimused

Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad internetipoe www.silverberry.ee kaupade ostu-müügi tehingutele ja on vastavuses Eesti Vabariigi seadusega ning EU internetikaubandust reguleerivate õigusaktidega.

Kasutustingimustega tutvumine on e-poe kasutajale (edaspidi nimetatud “Ostja”) kohustuslik.

E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Organic Dreams OÜ  (edaspidi „Müüja“)

Müüjal on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest lehel www.silverberry.ee

E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed ja tooted võivad tegelikkuses vähesel määral erineda fotol kujutatust.

E-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Müüjale ning fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

E-poe klienditugi töötab E-R kl 10 – 18

Ostmine ja tasumine

Ostu sooritamiseks lisa soovitud toode ostukorvi vajutades nupule “Lisa korvi”. Seejärel sisene ostukorvi ja vajuta nupule “Vormista ost”.  Täida kassas kõik nõutud andmeväljad ja vajuta nupule „Esita tellimusˮ . Peale seda suunatakse ostukorv maksmisele.

Toodete eest on võimalik tasuda Everypay või ESTO makselahendusega. Peale makse sooritamist saadab e-pood Teile Tellimusekinnituse ning arve saabub Teile peale kauba välja saatmist.

Kõiki Silverberry.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.

Ost loetakse kinnitatuks ning müügileping sõlmituks ettemaksu laekumisel Müüja pangakontole.

Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata jätta järgnevatel juhtudel:

  • kaup on tootja poolt tootmisest maha võetud;
  • tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud;
  • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

Kohaletoimetamine ja tarneaeg

Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Organic Dreams OÜ ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Mõningatel juhtudel on võimalik kaubale ise järgi tulla, kui on eelnevalt niimoodi kokku lepitud. Sellest soovist tuleb teada anda saates e-kirja: info@silverberry.ee. Kui Ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokku lepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.

Toodete tarne on Ostjale tasuta, kui ostusumma ületab 30EUR. Müüjal on õigus teha muudatusi tarnetingimustes.

Kaup toimetatakse Ostja maja ette (välisukseni), kui ei ole teisiti kokku lepitud.

Kohaletoimetamise teenus ei sisalda pakendite, aluste jm kaubaga seonduva utiliseerimist, kui ei ole teisiti kokku lepitud.

Tarneaeg sõltub valitud tootest ja selle hetke laoseisust. Vastav info on märgitud iga toote juurde eraldi.

Juhul, kui ostukorvis on erineva tarneajaga tooteid, võib nende kättetoimetamine toimuda erinevatel aegadel ning mitme erineva saadetisena, samuti võib erineda tarnemeetod.

Kauba kättesaamisel kohustub Ostja koheselt kontrollima pakendi seisukorda. Kui pakendil ilmneb olulisi vigastusi (tugevalt muljunud, katki, rebenenud vms), siis kohustub Ostja pakendit mitte avama, tegema foto ja vastavasisulise kirjaliku ning allkirjastatud märkuse kulleri saatelehele. Seejärel teavitama pakendi seisukorrast viivitamatult Müüjat.

Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine

Ostjal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kätte toimetamise päevast.

Vastavalt Eesti Vabariigi võlaõigusseadusele ei laiene tagastamisõigus eritellimusena valmistatud toodetele (nt erimõõdulised madratsid) ning nende eest tasutud makseid Ostjale ei tagastata.

Müügilepingust taganemisel peavad kaup ja pakend olema kasutamata ning komplektsed.

Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on Müüjal õigus mitte rahuldada Ostja tagastamissoovi või tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu Ostjale tagastatavast ostusummast.

Tellimusest taganemiseks või toodete tagastamiseks tuleb Ostjal esitada kirjalik taganemisavaldus ja edastada see aadressile info@silverberry.ee. Kauba tagastamisel palun saatke teavitus e-postile: info@silverberry.ee järgneva infoga: arve number; toote nimetus ja number; tagastamise põhjus.

Lepingust taganemisel jäävad kauba tagastamise, postitamise või muud transpordikulud tarbija kanda juhul, kui tegemist on suuremõõduliste, raskete ja/või eritransporti nõudvate toodetega. Täpne summa suurus sõltub tagastatava kauba mõõtudest, kaalust, tagastamise viisist, teenuse osutaja hinnast jms. Suuremõõduliste toodete tagastamiseks tuleb Ostjal ühendust võtta meiliaadressil: info@silverberry.ee, et leppida kokku edasine asjade käik.

Juhul, kui Ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on Müüjal õigus taganemisavaldust mitte rahuldada. Müügilepingust taganemisel on Müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast kuni 10€ käsitluskulude katteks.

Smartposti pakiautomaati saabunud kaupa on võimalik tasuta tagastada läbi Smartposti pakiautomaadi aadressile: Organic Dreams OÜ, Kiikri 3-78, Tallinn, 10159. Kauba tagastamisel kasuta sama SMS koodi, millega paki kätte said!

Tagastatavad tooted peavad olema kasutamata ja samas seisundis, milles Müüja need Ostjale saatis.

Tähelepanu! Kõik tagastatavad tooted on kliendi vastutusel senikaua, kuni need on jõudnud Silverberry lattu. Kliendil tuleb veenduda, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada, oleks välistatud. 14 tööpäevane taganemisõigus ei kehti suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt padjad/tekid, madratsid, lisamadratsid).

Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui tagastatav kaup on jõudnud Müüjani. Pangalingi või ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus ning vastavalt tellimuse vormistamise makseviisile. Krediitkaardiga tehtud makse puhul kantakse tasutud summa tagasi samale krediitkaardikontole. Olenevalt teenusepakkujast võib selleks kuluda kuni 7 tööpäeva.

Garantii

Silverberry annab oma toodetele 2-aastase garantii.

Ostja kohustub tutvuma Silverberry garantiitingimustega.

Garantiitingimused

Silverberry toodetele kehtib kahe (2) aastane garantii, mis hõlmab materjali- või tootmisdefektist tulenevat toote materjali purunemist. Garantii kehtib Euroopa Liidus.

Garantii kaotab kehtivuse, kui:

  • tooteid ei ole kasutatud vastavalt nende otstarbele;
  • on eiratud kasutus-, või hooldusjuhendis toodud nõudeid ja soovitusi;
  • kahjustused on tekkinud valede hooldusvõtete ja –vahendite kasutamisest, hoolimatust käsitlemisest, sealhulgas ülekoormusest, samuti transportimise käigus;
  • tooteid on omavoliliselt muudetud või täiendatud.

Garantii alla ei kuulu:

  • loomulik kasutusest tulenev kulumine, pleekimine, väsimine jms;
  • naturaalse materjali eripärad.
  • deformatsioonid, mille põhjuseks on keskkonna liigne niiskus või kuivus ja/või ebasobiv ruumi temperatuur.

Garantiist tulenevate õiguste kasutamise kord

Puuduse ilmnemisel kohustub Ostja esimesel võimalusel sellest teavitama Müüjat. Ostja esitab puuduse kohta kirjelduse, fotod, ostuarve ning Ostja isikut tõendava dokumendi.

Toote asendamine. Toote asendamise korral asendab Müüja defektse toote samasuguse uue toote vastu. Kui vastav toode on uuenenud või tootmisest väljas, asendab Müüja defektse toote uuenenud või ligilähedase samaväärse uue tootega. Garantiitähtajal asendatud tootele kehtib uuele tootele kehtestatud garantiitähtaeg.